zaterdag 21 december 2019

Aangekomen in Brussel

Na vele uurtjes werken is het dan eindelijk toch zaterdag. De ochtend stond nog in het teken van werken ( van ons alle 3). Rond de middag zijn Toine en ik dan toch echt de voorbereidingen gaan treffen voor onze reis naar New York. Demi moest nog tot ruim 17:00 uur werken.

De koffers lagen al een paar dagen beneden, maar waren nog helemaal leeg.
Demi had voordat ze ging werken netjes alles klaargelegd wat ze mee wilde nemen en dus konden we dat zo inpakken. Tijdens het inpakken kwamen we er al snel achter dat 3 koffers echt veel te veel zou zijn. Dan zouden ze kapot gaan omdat ze niet genoeg gevuld waren.

Dus toch besloten om het deze reis met 2 koffers te gaan doen. Dit zelfs nu met de winterkleding (goed van ons he?? ). Al snel waren de koffers gepakt en ook de handbagage kreeg vorm. Ineens ging mijn telefoon en was het Demi. Het was rustig in de winkel en dus mocht ze wat eerder weg. JOEPIE !! Dat kwam echt wel even heel erg goed uit. Nu was het Toine die even moest schakelen want ja, Demi eerder thuis dan zou het ook wel fijn zijn om eerder richting hotel te gaan.

Iets voor 17:00 uur zaten we dan ook zowaar al in de auto. Na een erg voorspoedige reis waren we rond 18:15 uur bij Van de Valk Brussels Airport. Na 3 rondjes om het hotel gereden te hebben met als resultaat, geen plaats voor de auto, zijn we maar naar binnen gegaan om in te checken. Aan de balie was het ook druk maar gelukkig was er genoeg personeel. Inchecken ging prima tot we moesten reserveren voor de shuttle. We wilden rond 7:00 uur op de luchthaven zijn morgenvroeg. Busje van 6:30 uur zat vol. Nou oké, dan doe maar 7:00 uur dat lukt ook prima. Maar helaas ook die zat vol. Dus zou het 6:00 uur worden. Nou nee, dat dacht ik dus niet. We konden dit vooraf niet reserveren en nu kom je aan en moet je extreem vroeg naar de luchthaven. Ineens kwam de dame achter de desk met de oplossing..... een taxi voor eigen rekening..... Nou dit was eigenlijk ook niet de bedoeling, want we hebben niet voor niks een Sleep, Park en Fly arrangement geboekt. Ze ging even iets navragen en ineens hadden we een taxi op kosten van het hotel..... Dus prima geregeld.

Wel moesten we nog "even" de auto kwijt. Na nog een rondje gereden te hebben en daarna in de garage te hebben gekeken was er nog niks vrij. Wel zagen we een plaatsje bij de buren en dus hebben we de auto daar neer gezet. Enige nadeeltje is dat we nu de sleutel in moesten leveren, zodat ze hem morgen - zodra er plaats was - konden verzetten. Naja, een andere optie was er nu echt niet, dus dat maar gedaan.

Eenmaal op de hotelkamer was het rust in de tent. Lekker douchen en relaxen.
Demi had al snel ontdekt dat Ned 1 te ontvangen was en dus kunnen we straks lekker Beste Zangers Kerst Special kijken. Ja ja, jullie lezen het goed, de vakantie is begonnen.

Morgenvroeg vertrekken we hier om 6:30 uur en vliegen we naar New York.
Ons volgende blog zal dus ook vanuit The States komen.

Voor nu, Slaap lekker alvast allemaal !!

Laatste ochtend in New York en daarna onze reisdag.

Vanmorgen op tijd opgestaan om te gaan ontbijten. Helaas niet in de gaten gehad dat het zaterdag was. Dus we moesten even wachten, want dan ...